Tusen hjertelig takk, 50 000 er et stort tall, og nå er vi snart der

Hei og takk til alle som leser blogginnleggene jeg skriver, det er de som leser som gjør at man fortsetter og lete opp historier og presenterer dem i egen innpakning med en liten personlig vri.

Det er en stund siden jeg skrev for å takke, da hadde jeg akkurat rundet 10 000 lesere og det var stort i seg selv fordi det ga jo en fin tilbakemelding om at dette var noe man satte pris på.

Det er rundt fotballen historiene spinner og det er blitt over 250 av dem her på "Norwegian Blue",  noen av dem husker jeg bedre enn andre. Fra min lille hyllest for fire år siden til nå er det blitt mange nye og gode hyggestunder foran tastaturet.

Det jeg skriver finner du helt klart ikke andre steder og det er stort sett hyllester og små spesialer jeg leter etter. Det er ikke "rykter" og "skandaler" jeg er mest opptatt av, men de små litt finurlige historiene som mange ikke kjenner til, men som man kan dra frem fra glemselen. Det er også skrevet en god del reisebrev fra fotballturer med gjengivelser av egne opplevelser.

Er også veldig glad for den publiseringen jeg får og ønsker ikke heller å gå ut brett, men treffe de som liker akkurat denne form for historier og fortellinger, passer sikkert ikke for alle, men å nå 50.000 i løpet av disse årene er faktisk ikke helt feil og gjør at man blir inspirert.

Statistikken viser godt over 47 000 besøk og da er det ikke mange innleggene til før vi ser avrundingen mot neste milepæl.

Her er noen av de historiene som traff best og som jeg har som mine egne favoritter,

1. 23.05.2016, Norsk Attraksjon, Leicester Spesial
2. 21.07.2016, Burton Albion, opprykk i øl, tøfler og morgenkåpe
3. 03.02.2017, Alle gode ting kan bli 3 for nr 3, jeg gleder meg
4. 22.04.2017, The Ghost of Thirds, Hi Hi, Skotsk Attraksjon
5. 24.07.2017, Mandela Day, Proffene i Apartheid og "The Norwegian Settlement"
6. 02.08.2017, Moro med Mini Coopers på den nye plenen, blir det gull i de grønne skoger
7. 03.09,2017, Du store kineser, ledet det Norske landslaget og spilte for Leicester City
8. 20.10.2017, Den perfekte Mix, Marinelaget og Sporting Club Gjøa
9. 12.11.2017, Hva gjør jeg med Bradd, ber om tilgivelse ...
10. 26.02.2018, En tur over loftet, Donald blader, Gregg og Trautmann
11. 07.02.2019, Takket nei til Bayern og ja til Bærum, den ustoppelige globetrotter, Lutz Pfannestiel
12. 17.03.2019, Hyggelig, absurd og utrolig, vi danset ikke bare med ulver, Ulf, Ivar og Tielemans

De aller siste historiene ligger ute nå, se her

Da bloggen nådde 10.000  valgt jeg disse 10, se her

Igjen takk for responsen og på gjensyn til neste gang


Kommentarer